Smlouva o pronájmu
Potahy a dekorace půjčujeme na základě Smlouvy o pronájmu. Smlouva se uzavírá 1 týden před termínem konání akce, a to písemně. Smlouvu zašleme klientovi e-mailem, ten ji vytiskne, podepíše a naskenovanou zašle zpět na náš e-mail.
V případě neobdržení Smlouvy o pronájmu ze strany nájemce si Dream agency s.r.o. vyhrazuje právo dekorace nepronajmout a nezaslat. Nájemci zaniká právo na vrácení celé finanční úhrady.
Pojmy
- Pronajímatel – osoba,která zapůjčí předmět nájmu oproti finanční úhradě
- Nájemce – osoba, která si zapůjčí předmět nájmu od pronajímatele a za tuto zápůjčku zaplatí finanční úhradu.
- Předmět nájmu – věci movité, které pronajímatel zapůjčuje nájemci (potahy,mašle,dekorace).
K ceně pronájmu se připočítává dopravné dle tarifu dopravce (PPL,ČD,ČP) v závislosti na hmotnosti zásilky, pokud objednávka není vyzvednuta osobně. Celková cena pronájmu vč. dopravného je splatná den před odesláním předmětu nájmu převodem na účet nebo na dobírku při převzetí. Bude-li platba za poštovné připsána pozdě nebo vůbec, nemusí pronajímatel zásilku zaslat nebo jej může zaslat dobírkou. Cena za dobírku účtovaná přepravní firmou náleží pronajímateli. Pokud bylo dopravné uhrazena pozdě (platba byla připsána po smluvním datu) náleží nájemci částka uvedená ve smlouvě.
Obdržení potahů/dekorací
Pokud není smlouvou sjednáno jinak, zasíláme rezervované potahy/dekorace vždy v úterý nebo středu v týdnu termínu konání svatby prostřednictvím ČP balík do ruky. Je li balík zaslán na dobírku a nebyl-li vyzvednutý nájemcem, je nájemce povinen uhradit částku za zapůjčení. Balík je možno poslat třetí straně. V případě, že balík je odeslán dobírkou a třetí strana jej nevyzvedne (důkaz ČP), je adresát povinen uhradit dobírkovou částlu.
V případě osobního odběru je možné vyzvednutí od čtvrku v týdnu termínu konání akce, vždy popředchozí domluvě.
Potahy/dekorace obdržíte do 1, max. 2 dnů po odeslání. Neručíme za perfektní vyžehlení potahů. Neneseme odpovědnost za zpoždění ze strany přepravce.
Po převzetí zásilky zkontrolujte předmět nájmu, zda je v pořádku, na pozdější reklamace po termínu konání Vaší akce nebude brán zřetel a je bráno za to, že předmět jste obdrželi v pořádku, nepoškozený a v počtu dle Smlouvy o pronájmu. V případě zjištění závady nebo nesrovnalostí je nutné vše nahlásit při kontrole balíku.
Pokud si nájemce předmět nájmu přebírá osobně, zkontroluje si jej ihned při převzetí. Převzetím souhlasí, že předmět nájmu byl předán v pořádku dle Smlouvy o pronájmu, nepoškozen a v počtu dle Smlouvy o pronájmu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Vrácení potahů/dekorací
Potahy a dekorace je nutno vrátit nevyprané a bez závad osobně nebo předáním dopravci nejbližší pondělí po dni konání akce (pokud není smlouvou stanoveno jinak, odeslat nejpozději do 10.00 hod balíkem na poštu nebo balíkem do ruky se SMS avízem). Náklady na vrácení předmětů pronájmu nese zákazník. Pokud obdržíme předmět nájmu poškozen či znečištěn natolik, že jej nebude možné dále používat, nebo jej neobdržíme vůbec, účtujeme za poškození či zcizení poplatky dle sazeb viz.n íže PENÁLE. Dostane-li se nájemce do prodlení s uhrazením této částky, je sjednána smluvní pokuta ve výši 2 000 Kč za každý den prodlení až do zaplacení.
Veškeré pokuty a náhrady za škody mohou být soudně vymáhány.