Produktová fotografie - letecké práce dronem - svatební video
Co oči nevidí to nikdo nekoupí - produktová fotografie
Ano, přesně tak to je. Drtivá většina zákazníků se rozhoduje podle fotky a teprve až potom (co ho fotografie zaujme) přejde ke čtení popisu produktu.
Produktová fotografie neboli produktovka (někdy i katalogová fotografie) je velice specifický druh fotografie. Vždy záleží na mnoha faktorech, zejména průhlednosti a lesklosti předmětu, tvaru a samozřejmě velikosti. Pohled na zobrazený objekt by měl jasně „hovořit“ o důležitých funkčních vlastnostech produktu a jak se liší od konkurenčních výrobků. V mnoha případech je obrázek v brožuře, katalogu nebo na plakátu pro klienta nebo zákazníka jednou z mála příležitostí, jak posoudit všechny výhody zobrazovaného objektu. Zákazník pouze podle fotografií učiní určité závěry, které později ovlivní jeho rozhodování o uzavření obchodu.Dobrá vs. špatná produktovka
Tak jako dobře udělaná produktovka může zaujmout a následně prodat, špatná můžeudělat přesný opak.
Světlo, světlo a zase světlo. Nenechte si prosím namluvit, že všechny fotografie do katalogů, letáků, brožur, propagačních materiálů se musí fotit ve světelném stanu. Není to pravda. Ve světelném stanu / boxu se fotí průhledné, zaoblené a velmi lesklé produkty - sklo, šperky atp.
Dobré nasvícení, správná kompozice, skvělý nápad a použití dalších předmětů k fotografovanému - to je to, co potřebuje produktovka, která opravdu prodá.
Pokud chcete opravdu prodat, dobrou produktovku prostě potřebujete.