Produktová fotografie - letecké práce dronem - svatební video

Co oči nevidí to nikdo nekoupí - produktová fotografie 

Ano, přesně tak to je. Drtivá většina zákazníků se rozhoduje podle fotky a teprve až potom (co ho fotografie zaujme) přejde ke čtení popisu produktu.

Produktová fotografie neboli produktovka (někdy i katalogová fotografie) je velice specifický druh fotografie. Vždy záleží na mnoha faktorech, zejména průhlednosti a lesklosti předmětu, tvaru a samozřejmě velikosti. Pohled na zobrazený objekt by měl jasně „hovořit“ o důležitých funkčních vlastnostech produktu a jak se liší od konkurenčních výrobků.

V mnoha případech je obrázek v brožuře, katalogu nebo na plakátu pro klienta nebo zákazníka jednou z mála příležitostí, jak posoudit všechny výhody zobrazovaného objektu. Zákazník pouze podle fotografií učiní určité závěry, které později ovlivní jeho rozhodování o uzavření obchodu.

Dobrá vs. špatná produktovka

Tak jako dobře udělaná produktovka může zaujmout a následně prodat, špatná může 

udělat přesný opak.  

Světlo, světlo a zase světlo. Nenechte si prosím namluvit, že všechny fotografie do katalogů, letáků, brožur, propagačních materiálů se musí fotit ve světelném stanu. Není to pravda. Ve světelném stanu / boxu se fotí průhledné, zaoblené a velmi lesklé produkty - sklo, šperky atp. 

Dobré nasvícení, správná kompozice, skvělý nápad a použití dalších předmětů k fotografovanému - to je to,  co potřebuje produktovka, která opravdu prodá.

Pokud chcete opravdu  prodat, dobrou produktovku prostě potřebujete.